ביטול העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
א. הרוכש מוצר ב – קופיט רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

 ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר, על אחריות הצרכן לוודא שההודעה הגיעה ליעדה.

 ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע,  או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם.

 ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.

ו. לחברה זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים (כמו קפה טחון, אריזות פתוחות של קפסולות, מכונות ומטחנות קפה שהופעלו עם קפה ו/או מים ו/או חלב, מכונות גלידה שהופעלו, מקציפי חלב שהופעלו, עקב בעיות כשרות.

משלוחים, עלות אריזה מיוחדת), מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן  מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית".

לידיעתכם: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש, וכן מוצרי מזון שעובדו או נטחנו לפי הזמנה.
האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן.